johanna rönnlund♥

tjo
sitter och plugga lilte hk, svenska och franska nu -.- har sjukt mkt i veckan och det har märkts för jag har fått nått som heter stressmage och då har man typ ont i magen hela tiden och måste äta en mass olika tabletter -.- inte kul, hade så ont idag så jag var hemma från skolan.
men har iaf svenska prov i morron men slutar ändå grymt tidigt för vi som har iris på ev.val ska inte ha något utan vi ska göra en god gärning sit ;) så slutar typ halv 12! :D
såg att jojjo hade bloggat åt mig ;* kan inte mer än säga att jag älskar hon! kan inte skriv med ord hur mkt hon betyder för mig för det skulle bli flera sidor! ♥
älskar dig såhär mkt!!!! till oändligheten och vidare!! xD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback